Uzanırken göğsüm kaşındı ve elime gelen ceviz büyüklüğünde bi kitle oldugunu farkettim
Hemen doktora gittim
Biyopsi istediler yarın biyopsi olacağım dualarınızı bekliyorum sonuç temiz çıksın inşallah
Aman lütfen sık sık kontrolleri yapalım aksatmayalım
3 ay emzirdim göğüs kanalım tıkanmıştır diye umuyorum korktuğumuzla sınamasın rabbim ♥️ herkes kendini kontrol etsin hanımlar