Bebegim tam 7 günlük oldu.ilk dogumum bu ve sezeryan ile doğum yaptim ancak yaklasik 3 gündür felan dikiş yerinin hemen üst kisminda şişlik oluşmuştu simdi iyice gozle görülür sekilde şişti ve hafif bir ağrı var.bunu yaşayan var mi,normal bir durum mu?