Annebebek7 8 aylık olmak üzereyiz ama 3-4 aydır gece beslenmek istemiyor emzirmeye çalışıyorum yok , mama vermek istiyorum yok yemiyor . Geceleri çok uyanıyor çok ağlıyor açlıktan diyorum ama yemiyor ne yapmam lazım çaresiz kaldım
lceLady Annebebek7 bizimde öyle. 8 aylık Çok iştahlıdır normalde. Ama zorla yediriyorum Doktor dün dişi geliyor az kalmıs dedi Huzursuz bide herseye aglıyor Su teklif edin. Bizimki aşırı su içiyor
Annebebek7 sleepymom 3-4 aydır böyle ama suan ağlamaları daha kötü oldu , dişine bakıyorum hiç kabariklik flanda yok
lceLady Annebebek7 farklı seyler deneyin. Mesela eline verin ekmegi. Ben aksam öyle yaptım. Baktım durmuyor mama sandalyesınde yedi veya tatlı bıseyler teklıf edin meyva püresi gibi.
Annebebek7 lceLady gece beslenmesinden bahsediyorum ekmek zaten yiyemez mi suan gece meme mama yemiyor bu sorun teşkil eder mi bundan korkuyorum
lceLady Annebebek7 Anladım anladım da daha fazla aglamasın dıye diyorum. Bi sorun olmaz zaten bi cıksa dişler düzelecek