Arkadaşlar merhaba. Ben devlet memuruyum yakın zamanda ücretsiz izne ayrılıcam. Biz maaşı çalışmadan önce alıyoruz. Ben ücretsiz izne ayrıldığımda son maaşı iade edicem fakat bazıları maaştan fazlasını iade olarak istiyo diyolar sigorta falan bilmem neyi de geri ödüyomuşuz. Yani ben şuan 50 bin maaş alırsam geri ödemesi 50 binden fazla mı olucak? Bilenler aydınlatırsa çok sevinirim