Ben metsil damla kullanıyorum. Eczanede 9 tlye satılıyor. Gaz ağrısı yaşadıkça 8 damla veriyorum ve direk susuyor uyuyor. Kuzenimin eşi doktor o tavsiye etmişti. Onlar 1 çay kaşığı veriyorlar ama ben o kadar vermiyorum. 15 günlük olduktan sonra başladık 2 aylık olduk hala rahatız çok şükür