Selam kızlar ne yapacağımı bilmiyorum çok korkuyorum 6 aylık bebeğim bar ve dün akşam yine hamile olduğumu öğrendim sezeryan olmuştum şimdi yine aynı olacak sağlıklı mı kızıma yetebilir miyim inanın o kadar korkuyorum ve kafamda o kadar çok soru var ki sevincimi dahi yaşayamadım akşamdan beri ağlıyorum çok üzücü bu yaptığım ama durduramıyırum kendimi napıcam ben bebeğim de çok zor bi bebek yardım edin bana