kikiroz21 Sezeryan olalı 2 ay oldu 2 gündür adet kanaması gibi kanamam başladı. İnternette bakındım emzirirken regl olunmaz vs yazmışlar sizce nedir bu yaşayan var mı
ezgdmrcasln kikiroz21 kişiden kişiye değişiyor ben de oğlum 4 aylıkken oldum. Sütümde azalma falan olmadı zaten regli olmak ile süt azalmaz ne güzel olmuşsunuz rahatlamışsınız şişkinlik falan gitmiştir.
Mnli kikiroz21 40ım çıktı hanile kalmadan regli olduğum tarihte yine regli oldum hem de 2 doğumumda da o kadar düzenli ki üniversite zamanından beri hep aynı tarihte oluyorum ilk çocuğumu da 26 ay emzirdim diğerini de hala emziriyorum sorun olmadı