aslanada peki banyo sonrası koymaya devam ettiniz mi sargiyi . Yarın ilk duşunu aldircam ben . Görüntüsü filan nasil olcak korkuyorum. Şişlik morluk olabilir dedi doktor sarı sarı iltihap akar dedi . Su toplar korkmayın dedi de ,sizde oldu mu öyle şeyler hiç . Tamamen kaç günde iyileşti. Sorun değil geç görmeniz de buarada estağfurullah 🙏