Gizemkcdmr sütünüz güzelse boşu boşuna mamaya alıştırmayın bence. Sütünüz yetmezse mama takviyesi yaparsınız. Ne olursa olsun anne sütünün yeri çok ayrı. Mamalar kabızlık ve gaz yapıyor. Ayrıca limonlu su, normal su, şekerli su vs bunlar gazı geçirmez hıçkırık için verilmez. Daha 18 günlük bebek bunlar ona zararlı lütfen vermeyin. Onun midesi ne ki anne sütünü anca sindiriyor. Doktorlar o kadar söylüyor bunları vermeyin diye yararı yok zararı var. Benim bebeğim de kolikti sürekli ağlıyordu gaz damlası ve probiyotik kullandık. Şimdi 5.5 aylık hâlâ da zaman zaman kullanıyoruz. Her şeyi geçici bir süreç. Önemli olan bebeğinizin sağlıkla büyümesi.