Asas27 Benim kızım da hala uyanık :) şimdi duş aldırdım üstüne uyur belki diye. Benim gece 1-2 de başlıyor günüm. Oyun oynamak istedikleri için bu aylarda uyumak istemiyorlar. E uyku düzenleri de yok malum . Uyku düzeni oluşana kadar böyle yarım yamalak uyanıp uyuyacaklar istedikleri zaman. Oyun oynamayı öğrenince daha geç uyuyacak sabah falan akşam erken uyur.Kızım 8 aylık benim seninki de oturabildiği, oyun oynayabildiği, emeklediği zaman daha rahat edeceksin :) bende eskiden çok şikayet ederdim yani 1-2 ay öncesine kadar ama artık gece uyaninca oyun oynuyoruz gün icinde kendi oynuyor emekliyor ben işlerimi hallediyorum.. takma kafana geçecek bu zamanlarda tadını çıkar her anının 🙃