Kızlar bunu buraya yazmayı kendime borç bılırım çünkü egzamadan neler cektıgımı bır ben bır Allâh bılıyor vücudumdan nefret ettım resmen bu hastalık yüzünden tek ilacı SİRKE yemın ederim gıtmedıgım doktor kullanmadıgım ilaç kalmadı sadece bu sekılde kurtuldum arkadasım benı aktara götürdü oradakı adama sordum derdımı anlattım bana doğal sırke verdı yarı suyla karıstır fısfısla hem egzama olan yere hemde saclarına yüzüne kıyafetıne sık dedı bı tanede kükürt sabunu verdı banyolar da sadece bunu kullan lıflenme dedı sadece 1 ay kullan sonucunda bana gel dedı gelır gelmez yaptım ben sırleyı sıktıktan sonra yanma fazla olmasın dıye kortizonlu krem sürdüm hemen inanmayacaksınız 3 günde kabarıklıklar gıttı kasıntı gıttı agrı gıttı benim artık tek döktüm sırke vallahi ben cozumu buldum bu sekılde bebegı olanlar vücudunda wgzama olanlar bı aktara gıdın doğal sirke alın ama market sırkesi degıl doğal olacak rabbım sıfalarını gondersın ınslahh