Masal_3 Arkadaşlar 2ay 10gun olalı sezeryan bugün şiddetli karın ağrısı aynı gaz sancısına benzer ve afedersiniz ama akıntı bunu yaşayan oldumu akıntı da yoğun
the Masal_3 evet oluyor canım ama emzirdiğim için adet olamadım ben karın ağrıları karından ses gelme hepsini yaşadım
sltn40 Masal_3 bende sezeryan olalı 5 ay oldu bu ay regl oldum ama hep regl dönemlerine denk gelen zamanlarda agri akinti çok oldu normal diye düşünüyorum ben hep böyle zamanlarda ayağımı ve sırtımı sıcak tutmaya dikkat ettim
sumeyyeuzuun_ Masal_3 nasıl bir akıntı? Regl olmuş olabilirsiniz kan ise eğer. Ara kanamalarda olabiliyor.
serennity sltn40 merhabalar aynı durum bende de var şuan regl zamanım ama olmuyorum emzirdiğim için hamile değilim ondan eminim regl olmayıp belirtileri hissediyorsunuz dimi yanlış anlamadım
Masal_3 serennity evet ara ara lekelenme mide bulantısı karın ağrısı ve2,5ay önce sezeryan oldum sırt bölümünde ağrı ve afedersin ishal perişan oldum
Masal_3 serennity sende öyle söyleyince bende biraz rahatladım doktora gidiyorum peribiyotik takviyeyle inşallah düzelicek çevremdekiler 2yil böyle devam eder diyor ama inşallah o kadar sürmez
Masal_3 serennity sadece sıcak tut kendini gerekirse iki yün çorap giyin hırkanı hiç eksiltme sırtında inşallah düzelir
serennity Masal_3 ben eczanede çalışıyorum ama işte kendime çarem pek yok 😂 ameliyat sonrası Bağırsaklar maalesef kolay toparlamıyor probiyotik güzel takviye toparlar en azından🙈
serennity Masal_3 evet ve sabahları inanılmaz bel ağrım oluyor sürekli değil ama belirli aralıklarla oluyor
Masal_3 serennity mecbur ne güzel işte sen eczanedesin ben evdeki peribiyotik ilaçları topladım doktoruma sordum kullan daha iyi ya dedi 😂 artıkları kulanicam yani