Bizde tadıma yeni başladık. Bende sadece yoğurt tattırdım. Hatta bugün 3.gün olacak yoğurt tadımında. Bize doktorumuz önce sebze, sonra yoğurt, sonra meyve ve sonra kahvaltılıklar dedi. 3 gün kuralı ile. Ben yoğurttan başladım ama çünkü sebze çok yavan gelecek ve yoğurt ile belki yiyebilir diye düşündüm. İlk başta kendi tadına baktıracağım, eğer yemekse yoğurt ile karıştırıp denerim diye düşündüm. Sırada kabak var, sonra havuç, balkabağı, patates, bezelye, tatlı patates, kapya biber. işte sonra meyvelere geçerim elma, armut, ayva, muz. Sonra avokado, yumurta sarısı. Zaten bunları denetirken bayağı bir süre geçer. Sonrasında irmik vs. ile karışım yaparım. İnstagramdanda çok tarif bakıyorum. Biraz hevesliyim. İnşallah bebeklerimiz sever hepimizin 🥰
Ve bir de bizim doktorumuz önce sebzeleri tatdır dedi çünkü meyve şekerli olduğu için sonradan sebze istemeyebilirmiş