Ogretmenannex annebebek5200 hepsini denemiş biri olarak söylüyorum hamazinc krem iki günde iyileştim , günde bir kaç kere sürdüm mucize ısrarla deneyin , bir duanıza talibim sonra ☺️
Ogretmenannex annebebek5200 bir de sütyen takmayın tek tişört gezin hava alsın , yıkarken de soğuk su ile yakayın
Betul-polat06 annebebek5200 ben en iyi markalarıda kullandım faydası olmadı ya da çok az oldu direk eczaneden evicap e vitamini kapsül alın iki kullanımda iyileşme yapıyor acısı geçiyor bana da arkadaş tavsiye etmişti dua etmiştim ona.
annebebek5200 eliz_annesi gerçekten bu kremle gümüş kapağın faydası oluyo mu ya şimdi aldım kremi sürüp kapattım dua ediyorum sürekli nolur iyi gelsin diye
eliz_annesi annebebek5200 inşallah iyi gelmiştir yeni gördüm msjını.. ben çok faydasını gördüm. bi kaç gün devam et çok daha iyi olucaksın Allahın izniyle
annebebek5200 Dedektifgadget şuan bende lansinoh sürüp gümüş kapak kapatıyorum şuanlik bj gelişme yok ama inşallah bir kaç güne iyi gelmeye başlar
annebebek5200 Dedektifgadget bugün 2. Gün ama hiç bir gelişme olmadı daha emzirirken de çok acıyo normalde de göğüs uçlarım çok sızlıyo gece bile zor yatıyorum
Dedektifgadget annebebek5200 birazcık sızlıyor iyileşene kadar siz devam edin birde bebeğiniz o kahverengi kısmı ile komple emmiyorsa da yara olur
annebebek5200 Dedektifgadget başlarda sadece ucunu tutuyordu şimdi komple kahverengi bölgeyle birlikte vermeye çalıyorum