Mutluuu mrhaba ☺️ Benm kızımda 36 hft doğdu suanda 11 aylık oldu kuzum merk etmeyin cabuk serpiliyorlar hele 4 ayı falan bitince ne ara büyüdü diyosunuz benimkide cok erken gülmedi ama şimdi a desem gülüyor 😊 5,5 aylıkken diş cıkardı şuanda maşallah 8 dişi var emekliyor ayakta duruyo bi 3 5 saniye kadar sadece kilo olarak biraz kilosu az onuda cok hareketli olmasına baglıyorum ama boyu uzun doktorumuz gayet olması gerektiği gbi oldugunu söylüyor onun dışında herşeyi ayıyla uyumlu çok şükür