sadeceelmas Kızlar merhaba ben grip oldum bugün bebeğime de bulaştı. 3 aylık. Yarın doktora götüreceğim ama burun akıntısı öksürüğü var ciğerlerini dinledim hırıltısı yok tecrübeli anneler fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Ozlem091023 sadeceelmas benimde aynı üç aylık öksürük var hırıltı yok klamer başladı doktor değişik bi salgın var geçmiyor ya gecem gündüzüm bitti
symag sadeceelmas bizde aynıyız . Aferin yazmıştı öksürük arttı. Burnuda tıkalı açıyoruz yine tıkanıyor. İnşallah iyileşir .
Emelezgi Hırıltılı solunumu varmı ona dikkat edin birde nefes alışı hızlı mı diye sayabilirsiniz. Yarın doktora götürecekmissiniz zaten rahat olun. Burnunu sık sık temizleyin ki ciğerlere inmesin burnunun açık olması lazım