naznasel Kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük bunaralar battaniyeyi yüzüne çekmeyi öğrenmiş nasıl örtüyorsunuz acaba uyku tulumj çok sıcak oluyor hep terliyor
Mysmrtfrt naznasel benim ev de aşırı sıcak 1 tog uyku tulumu içine de kısa kollu zıbın giydiriyorum sadece. Öyle terlemiyor
adaatuna naznasel uyku tulumununun içine sadece atlet giydiriyorum terlemiyor. Siz ne giydiriyorsunuz?
rodinsmomm naznasel Gece oda 19-20 derece oluyor. Atlet, ince penye pijama ve 1 tog uyku tulumu. Terlemiyor ya da usumuyor, rahat uyuyor
Artemiss_ naznasel ince uyku tulumu alabilirsiniz muhtemelen kalın almıssınızdır ben uyku tulumunda yatırıyorum üstünü örtmüyorum çok dönüyor
naznasel adaatuna canım ben normal kıyafeti var tulum onu giydiriyordum belki ondandır bana öneri yapar mısınız bir uyku tulumu alayım bende
adaatuna naznasel ev kaç derece bir de ben yurt dışından aldım tulumları türkiyede yok sanırım Ev derecesine göre toglu tulum alabilirsiniz lcw’de bile var
naznasel adaatuna 24 derece canım hemen sipariş verdim şimdi korktum bi bakıyorum üstüne battaniyeyi çekip duruyo 🥺
naznasel rodinsmomm bizim ev ısısı 24-22 arası hep ama ben normal tulum giyidiriyordum belki ondan terledi bende uyku tulumj sipariş versim hemen
adaatuna naznasel ev baya sıcak tabi battaniye ile uyutmayın allah korusun çok tehlikeli :(((( ben asla uyutmam
rodinsmomm naznasel ver ver canim ustunu battaniye ile ortme ya uyku tulumu gelene kadar bir tik kalin giydirip uyut ustunu ortme gerekirse. Allah korusun yuzune ceker fark etmezsin gece riske atma bebislerin sagi solu belli olmuyor
naznasel rodinsmomm Valla hemen az önce sipariş verdimm aynen öyle şimdi uyuyor birazdan yemek için kalkar o zaman değişirim
-sevimlipolyanna- naznasel hangi uyku tulumunu sipariş verdiniz bizim bebeğimizde şu an aynı durumda ben de mi uyku tulumu alsam acaba