2 yaşındaki kızımın memeleri büyük ceviz büyüklüğünde şiş doğduğundan beri geçenlerde doktora götürdüm. Kan aldılar hormon testi için. Yarında ultoroson çekicekler. Endokrine gitmemiz lazım ama malesef randevu bulamıyoruz başına böyle bişey gelen var mı erken ergenlik olabilir dedi doktor şok oldum ay 6 7 yaşında adet olduğunu düşünüyorum kafayı iycem