inci2019 Alnından ölçuyorum 36.9 , boynundan ölçuyorum şuanda uyuyor 37.7 hangisi doğru acaba? Üstünde uyku tulumu var diye mi yüksek boynu yoksa ateşi mi var anlamiyorum
Pnarr94 inci2019 dudağınızla alnından anlayamıyor musunuz en kolayı ayrıca çok ateşi yüksek gibi değil diş dönemi olabilir kaç yaşında? Uyku tulumu haricinde üstünü örtmüyorsunuz dimi alnından boynundan 3 kez aynı yerden ölçün yüksek olan doğru sonuçtur
esraergun inci2019 alın en doğrusudur. ama koltuk altı ve boyun altı çok sıcaksa ölçtüğünüzde soğuk su mendil ıslatıp koyun daha iki gün önce yaşadım koltuk altı 39 alın 36.5 du
kimbumadam inci2019 En doğrusu makat arada 1 derece kadar oynuyor Sonra kulak Kol altı Ve alın Kol altı katlanan bölge ya da boyun giyinikken yüksek çıkması normal şapka giydirip alnını ölçün alnı yüksek çıkar
diiilaaareee Kulaktan ölçün doktorlarda genelde kulaktan ölçüyorlar uyurken de sıcakladıkları için vücut kısmı daha sıcak çıkmış olabilir
inci2019 Pnarr94 anlıyorum tabi ki ateşi var ama 38 üstü ise ilaç vereceğim daha azsa vermiyorum. Ama koltukaltı 38 , boyun 37.7 alın 36.9 çıkınca insanın kafası karışıyor. Diş ateşi degis 4 yasinda
neanladinyurdagull inci2019 şöyle soyliyeyim 3 yaşındaki çocuğum 1 haftadır hasta yatiyordu koltuk altından ölçerek 40 derece ateşle hastaneye götürdüm alnından ölçüp 37.5 dediler oysaki çocuk yanıyor hava soğuk olduğu için hastaneye giderken suratına rüzgar yedi ölçüp ilaç yazıp gonderdiler eve geldik hâlâ 40 dusuremedik 2. Kez bidaha gittik serum verdiler bu yüzden ben asla alından ölçülene inanmıyorum.Çocugum sayıklıyodu artık halüsinasyon görmeye başladı titriyor kusuyor bana diyolarki 37.5 1 hafta 40 derece ateşle yattık evde