deno14 4 aylık anne sütü ile beslenen bebeğimde alerjik reaksiyonlar yaşıyoruz doktorumuz yediklerime dikkat etmem ve gözlem yapmamı söyledi sizde benim gibi bu süreci yaşadıysanız tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻