Seymaafsinn Bugün aştığı halsizlik ateşle hastaneye gittim gögüsümde agrıyordu yan tarafı o göğsümü sıknınca intihaplı süt geliyor napıcam şimdi emzirmeye devam mı edeyim 😔 napmam gerek
Betiferi34 Seymaafsinn benim göğsümde de süt birikmesi olmuştu antibiyotik kullandım. sorunlu olan göğsümü 1 hafta boyunca sağdım ve döktüm,doktor öyle demişti.diğer göğsümü emzirdim.