Bebeğim parmağını emip uykuya dalıyordu hemen hemen 1 aydır falan şu an 3 buçuk aylık emzik verdim emziği tutuyor, uykuya dalınca çıkartıyorum ama bir süre sonra sağa sola dönerken hep parmağı ağzına gidiyor. Nasıl unutur parmağını ya da bir süre sonra unutur mu sizce bu konuda tecrübeli annelerden fikir alabilir miyim🙏🏻