Merhabalar yeğenim erkek 2 yaş 9 aylık konuşma geriliği var. Kendini tam olarak ifade edemiyor. Herşeye “hejo” diye bir kelime kullanıyor. Mesela “anne hejo” “baba hejo” diyerek kendini ifade etmeye çalışıyor anne ve babası parmakla gösterdiklerinden ne istediğini anlıyor. Kısıtlı kelimeler kullanıyor “mama, çiş, kaka” kısaca temel ihtiyaçlarını söylüyor. Otizm belirtileri yok, işaret parmağını kullanıyor, kendi etrafında dönme sorunu yok, göz teması kuruyor, anne babasının ne söylediğini anlayabiliyor. Bu durumu yaşayan var mı, süreç nasıl ilerliyor, tecrübelerinizi paylaşır mısınız?