17 aylık kızım aylardır desteksiz uyuyor park beşiğinde ama bi sıkıntımız var.ben beşiğine yatırıp yanındaki koltuğa oturduğumda asla uyumuyor,bana gelmeye çalışıyo ayağını atıyo beşiğine,emziğini yere atıyo ben tekrar verince sinirleniyo.yani beşikten onu çıkarmam için uğraşıyo ağlıyo.beşiğine koyup direkt odadan çıkınca da 2 dk falan ağlıyo sonra uyuyakalıyor.ben de beşiğe bırakma görevini babasına verdim,o koyup çıkıyor,aynı şekilde bir iki dakika ağlıyor mızırdıyo sonra bayılıyo.sizce napabilirim benle güven içinde uyuması için