Yorguunnannee Bebeğim 1 yaşında sağarak besliyorum. Sağım yapmak çok yorucu önceleri 3-4 saatte sağım yapıyordum. 1-2 aydır 10-12 saatte sağım yapıyorum toplam günde 2-3 kere oluyor. Tabi bu durumda sütüm çok azaldı ve sağım yaptığıma değmiyor nerdeyse. Komple bıraksam mı sağım yapmayı yoksa sütümü artırabilir miyim bebeğimde küçük daha be süt içiyor geceleri yetmediği için mama veriyorum bir yol gösterir misiniz ne yapacağımı bilemiyorum
saithan Yorguunnannee 1 yaş sonrası gece beslenmesi olmasada olur gece de saparak mı veriyorsunuz yatmadan önce yedirseniz yoğurt uyku yapar uyanmaz diye düşünüyorum çok zorlanmıyosanız daha kucık anne sütü çok kıymetli hastalıklara karsı koruyor kışı atlara bilseniz iyi olır sanırım 🥰
gamzeyrliky Yorguunnannee bende sagarak veriyorum bebeğim daha 5 buçuk aylık cidden aşırı zor 😐 bu aylarda da azalmaya başlıyormu süt yani benim artık ilk zamanki gibi gelmiyor haliyle maamada veriyorum ne zaman azalmaya başladı sizin
Yorguunnannee saithan yoğurtta yediriyorum ama yinede geceleri muhakkak süt istiyor genelde mama veriyorum
Yorguunnannee gamzeyrliky sık sık sağım yapmaya ve beslenmenize dikkat etmeye devam ettiğiniz sürece azalmaz kolay kolay ben sağım yapmayı azaltmaya başlayınca sütüm de azaldı
saithan Yorguunnannee bırksc gün vermeyin bıraktırın 3 gün geceleri bi şkilde uyıtmya cslışım 4.gün uysnmaz
busyy1710 Ay benim daha 2,5 aylık ben şimdiden yıldım hele 2-3 gündür süt az çıkıyor motivemi de kaybettim birbirimize moral olalım kızlar yazın
nevermore Ben de 6 aydır sağım yapıyorum benim de azaldı, bir yaşını görebiliriz İnşallah, tebrik ederim sizi 🙌🏻 Azalınca çok daha sık ve uzun süre sağınca çoğalıyor diyorlar.
Yorguunnannee nevermore teşekkür ederim inşallah sizinde uzun süre sütünüz yeterli olur. Motivasyonumu kaybettim biraz ya o gücü bulamıyorum kendimde bir türlü ama bi yandan da üzülüyorum bebeğime😒
zeynepst Doğduğundan beri sağarak veriyorum 5 ay 7 günlük oğlum 1 aydır nerdeyse hiç sütüm yok 30 cc zorla çıkıyor bende ne yapacağımı şaşırdım mecbur mama veriyorum sütüm çıkmıyor 😞