Dokuzkasimbebesi 2 aya kadar eşimle dönüşümlü uyuyorduk. 2 aydan sonra emerek uyumaya başladı. Bende o daldıktan sonra dönüp uyuyordum. Yatağı bizim yatağımızın yüksekliğinde tekli bir yataktı onu o kısımda bırakıp, araya bariyer yastıklarını yerleştirip, arkamı dönüp uyuyordum. Bizim kendi yatağımızda büyük olduğu için uyurken emzirme konusunda bir korkum olmadı. Çoğu aile için bu önerilmez bu arada. Küçük bebeklerde ve doğal olarak yorgun annelerde doktorlar mutlaka dikkat edin diye uyarıyorlar. Gece emmesini de sanırım 4 ay civarında bıraktı. Uyuyordu sabah altıya kadar. Ben tamamen kendi bebeğimi gözlemleyerek hareket ettim. O yüzden her bebeğin gelişim şekli farklıdır. İlerleyen dönemlerde de sizin oluşturacağınız düzen yardımcı olacaktır. Ben bir atak durumu gözlemlemedim mesela hiçbir zaman. Diş sancısı da olmadı. Bu bitişik olma durumu biraz daha devam edecektir ama şuan daha alışma dönemindesiniz. Yavaş yavaş her şey yerine oturuyor.