Reyhan34 Arkadaşlar doğum kontrol hapı 2 ay içtim bu ay içmedim acaba erken adet olabilirmiyim kaşık ağrım var hafif beyazımsı akıntı geliyor 2 gündür normalmi bu durum nolur kullanıp bırakanlar neler yaşadınız yazarmışsınız
Reyhan34 Deletedmom_110 Kasım aralık kullandım Ocak ayının 6 da bıraktım ve 10 onda adet oldum içmedim birdaha
Reyhan34 Deletedmom_110 evet yumurtlama 4 gün kala başladı bu akıntı duş alınca fark ettim beyazımsı o bölgemde görünüyordu peçeteyle sildim hiç olmazdı öyle şaşırdım
Deletedmom_110 Reyhan34 evet korkmayın olursunuz ama bu ara birliktelik dikkat edin tehlikeli zaman dilimi