Byzsare kızlar bi şey sormam lazım ben tüplerim bağlı sezeryandan sonra bağlattım 7ay oldu her ay düzenli 1 2 gün erken veya gecikmeli olan adetim 6 gün gecikti neden olabilir acaba kasıklarımda sızı var ama olmadı hala