Merhaba ağladıkça kendi memeni vermeni öneririm bol yeşillik, et,balık, kavrulmamış kuru yemiş,dut kurusu, hurma ve bol su sütünü arttır. Olabildiğince stresten uzak kalmaya bak insanlar çok şey söyler bunlardan etkilenme sen bebeğin için en iyisini bilirsin herkesin tecrübesi kendine her bebek aynı değil ne kadar emerse sütün o kadar çabuk gelir 50gün oldu sütüm damla damla geliyor diye sakın sıkılma emzir sağ hep ben öyle öyle sütümü arttırdım. Bol bol gaz masajı yap bebişine. Ben ne zaman ağlasa meme verdim bu süreçte onun seninle temasa bağ kurmaya ihtiyacı var yalancı meme ucu bile deneye bilirsin ucunu tam kavrayamıyorsa çenesi kuvvetlendikçe daha rahat kavrayacak ucun çıktığında yalancı ucu bırakmalısın. Sen hala lohusasın çocuğun 40 ı çıktı diye hemen sende doğum tranvasını ve duygusal değişimlerini bırakmıyorsun. Sizden kıymetli değil hiç birşey keşke birileride bana bunları söyleseydi🫶🏻 zeytinyağı yada başka şeyleri doktouruna danışmadan sakın kullanma . 40 cc yeterli olucaktır şimdilik bebeğin gazdan ağlama olasılığı yüksek bol bol masajla herşey yoluna girer mama için doktoruna danış bebekler seçici olabiliyor.