Gonca4297 Bebeğim 34+5 doğdu. Doğduğu günden hesaplanırsa şuan 5 ay 24 günlük. Düzeltilmiş Yaş olarak bakıldığında 4ay küsur olarak görünüyor. EK GIDAYA hangisine göre başlıyoruz acaba? Yardımcı olabilirseniz çok sevinrim
ArvenMom Gonca4297 bunun yanıtını en iyi doktorunuz karar verir ama destekli oturabiliyor mu yada kafasını dik tutabiliyor mu bunlar ek gıda için önemli benim kızım da prematüre doğdu ama şuan ayında ki bebeklerden önde gidiyor gelişimi bunun yanıtını en iyi doktorunuz karar verir hangi ay hesaplamasına göre gidiceğinizi söyler
Ecelerdeyizz Gonca4297 biz de 34+5. Doktor karar vermisti tabiki. 6. Ayda çok cok az baslamistik.. zaten anca oturtmaya baslamistim. 5 ayin ortalarinda mama sandalyesine oturup kasiga agzini acana kadar bekleyelim demisti doktor
Sevvl Gonca4297 benimkilerde 35 haftalık doğdu ama bebekten bebeğe degısıyor kuzum önemli faktörler var biz 6 da başladık doktorun ile görüş ☺️
sek_kahve Gonca4297 düzeltilmiş yaşa göre canım. Gelişimini anne karnında değil kucağınızda tamamladı bebişiniz öyle düşünün
Lalezlal Gonca4297 canım benim bebeğim 32+3 te doğdu kro aynına göre 6 aylıkken başla dedi düzeltilmiş yaşına göre başlamadım hatta ben 5.5 aylık başladım tabi her çocuk ayrıdır yinede doktoruna sor istersen doktorumuz normal bebekler nasılsa seninkinde öyle aşısıda ek gıdasıda dedi