muzicelerim2 Benden 3lu ve 4lu tarama testini isteyen doktordan bu defa randevu bulamadım eşinden aldım testi bende yaptırmadin diyip bakmamazlik etmez inşallah yada ekranımda gözükmüyor kime yaptırdiysan o doktora git der mi😪
senuray muzicelerim2 e nabızda düşmüyor tarama testi sonuçları ama bakar yani niye bakmasın randevu bulamadım derseniz
muzicelerim2 senuray e nabızda çıkmış gözüküyor ama sayılarin sonuçların olduğu ekranı açmıyor onuda doktor görür anca