1,5 aylık oğlumu alerji doktoruna götürdük. 10 gün boyunca süt ürünlerini kesmemi söyledi. 10 gün sonra test yapacakmış. Aptamil mama kullanıyorduk onun alerji için olanı varmış onu önerdi aldık ama berbat kokuyor. Sizin bebekleriniz içebiliyormu bunu? İki marka daha söyledi onlarda aynı mıdır acaba çok üzülüyorum🥺