Asel2234 Kızlar merhaba kızım 11.5 aylık . Şuan sadece mama diyor oda çok nadir bazende baba yakın birşeyler söylüyor . Bay bay gel gel seni babaya bir bir söylerim kısmını da yapıyor ama seslenme ses çıkarma yok . Bay bay farkında olarak değil biz baskın birsekilde bay bay yapınca yapıyor Sadece aklıma takılan kıyaslama değil ama ilk çocuk olduğu için tecrübem de yok burdan sorarak bilgi almak istedim . Ve çok sinirlendiğinde kendini kasarak çığlık atıp bağırıyor . Kendini ifade etmekte zorlanıyor mu . Parklara götürürdüm de kızımın aylıktaki çocukların geneli baba anne mama gel hala diye kelime söylüyor acaba ben mi çok üstüne düşmüyorum . Tv kesinlikle yasakladım evde dün 1. Günümüz dü beraber temizlik yaptık yemek yedirdim uyuttum 0 ekran hayatımız zordu ama elimden geldiğince bunu ilerleteceğim . Sizin de bilgileriniz var ise açığım .
senuray Asel2234 sıfır ekran devam edin sürekli konuşun kitaplar okuyun ama sürekli birebir iletişim çok ilerletiyor
sek_kahve Asel2234 bana normal geldi açıkçası ama tvyi kesinlikle açmamaya gayret edin. Eğer siz bunu yapamıyorsanız komple tvyi kaldırın. Hala bir değişiklik olmazsa 1 yaş kontrolünde doktorunuza belirtin durumu
Sontvbukucu Asel2234 is bankası yayınlarının hikaye kitaplari ve sincap kitabin cirtli hareketli kitaplarını alin dikkatini de çeker ve siz oyun oynarken bile okusanız faydali. En cok da uyumadan önce uyku rutininde okunan kitaplar. Ne kadar çok kelime duyarsa o kadar zamaninda konusur konusmasi gecikmez. Ama ekran hic vermeyin 2 yasa kadar sabredin zor değil yaparsiniz ekran konuşmayı geriletmese bile baska motor becerilerini geriletir. En az 2 yas 0 ekran gidin. Ne kadar çok kitap okursanız o kadar faydali. Zaten buyudukce kendi getirip okutacak.
Blackandwhite Asel2234 kalabalığa gidin biliyorum salgın hastalık var ama o kadar etkiliyor ki. Annenize kaynananıza gidin veya çocuklu arkadaşlarınız varsa davet edin bi süre. Dışardan çok çabuk kapıyorlar her şeyi
Asel2234 senuray önerebileceginşz kitap var mıdır . Yanında okusam o oyun oynasa bile beni dinler dimi
Asel2234 sek_kahve gerçekten o kadar endişeli bir durummuş ki annelik . Birde Instagram uzerınde hep bir otizm bilgilendirme sayfaları çıkıyor .
sek_kahve Asel2234 ya görsel olarak benim ve çocuklarımın o yaşta çok sevdiği bir kitap vardı. İyi geceler denizatı adında. Kuzenime de aldım bebeğiyle baksın diye o da çok beğendi. Onu tavsiye ederim. Şuan bebeğinize uzun uzun cümleler olan bir şey okumanız onun dikkatini dağıtır. O yüzden tek cümlelik az kelimeli hikaye kitapları o yaş grubu için ideal
senuray Asel2234 soru sorarak dikkatini çekerek anlatarak yapın her işinize bebeği de dahil edin yemek mi yapıyorsunuz konuşun tarif edin anlatın. Kitapları resimler canlı ilgisini çekecek olsun, hareketli kitaplar vs olabilir
sek_kahve Asel2234 ya bu telefonlar bir acayip zaten, aklımdan bir şey geçse o çıkıyor geriliyorum… Bu kadar germeyin kendinizi, düzenli takibini yapın bebeğinizin, her şey olacağına varır. Dikkatli bir annesiniz neticede
Asel2234 Blackandwhite evet kesinlikle katılıyorum benim tek sıkıntım farklı şehirdeyşm eşimin ailesi de hep çalışan insanlar temizlik yemek herseye bıraktım bu şekilde ilerlemeye başladım . Yaz olsa park vs orman havası götürülür ama bu aylar çok zor