Gokce122
Bende 2 kez kbb gittim
İlki hiç bişey demedi, bana gore tecrübesiz bir doktordu zaten yardımcı olamadıgını düşündügüm için baska dr daha gittim.
Digeri geniz eti var her cocukta birazda olsa var demişti.
Agzı acık uyuma horlama bizimde var Malesef
Rahat nefes alsın diye damla verdi ve burun spreyi birde hap gibi bişey verdi
ÖZellikle yastıgına damlattıgım damla sayesınde daha rahat nefes alıyor
Bir baska doktora daha gidin derim