kevser23 bize hiçbir haz ilacı iyi gelmedi.Sarocoglunun verdiği kimyon çayı tarifini yaptım kızım rahatladı biraz.Ben içine şeker katmadan hazırlıyordum faydasını görememiştim.Seker koyunca ise yaradı çok şükür.Tamamen bitti desem yalan olur ama gaz sancılarından saatlerce ağlıyordu yavrum.Simdi daha az ağlıyor