tugba4166 Merhabalarr, biz 6 buçuk aylık olduk, ek gıdaya geçtik, üç gün kuralı ile devam ediyoruz, sizce su içirmeye ne zaman başlamalıyım ??
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU tugba4166 ek gıdaya geçtiyseniz onu doyurmayacak şekilde verebilirsiniz diye biliyorum
ledaaanrr tugba4166 biz 3 aylıkken başladık çünkü yaşadığım yer çok sıcaktı ve idrar yolu enfeksiyonu olmuştu doktorlar doğru bulmasada verdık biz iyikide vermişim çok perişsan olduk çünkü
tugba4166 ledaaanrr haklısınız kendi durumunuza göre hareket etmek zorundasınız tabii ki, bilginiz için teşekkür ederim🌸
SeverusSnape tugba4166 tadımlar başladığında su vermeye de başlamıştım. 1 çay kaşığı, her tadım sonrası yeterli oluyordu. Zaten tadımlarda 2-3 çay kaşığını geçmiyordu, bazen bulmuyordu bile. Harici su vermiyordum. Ne zamanki tadımlardan öğüne geçti, o zaman küçük biberonla önüne koyuyordum. Kendi istediği kadar içiyordu.
tugba4166 SeverusSnape aslında ben de bu şekilde düşünmüştüm tecrübesiz olduğum için sizlere danışmak istemiştim teşekkür ederim🌸
Bibebek_ tugba4166 ek gıdaya geçmişsiniz besinlerin dehidrasyona uğraması için az da olsa suya ihtiyacı var. Öğünlerinden sonra içirebilirsiniz. Aktif bir bebekse aktivite sonrası da verebilirsiniz. Belli bir zaman dilimi koymayın su vermek için. Teklif edin içerse içsin. Ama öğününü yediği sırada vermeyin karın tokluğu hissi verdiği için bebeğiniz besin içeriğini tam alamaz.
3prenses1prens tugba4166 şimdi linç yiyecem ama ben dogdugundandir veriyordum şu anda bir yasinda hiçbir sıkıntısı yok diğer cocuklarimada doğduktan itibaren verdim su biberonlari devamlı yanlarindaydi hiç kismadim sudan
zynpkkk 3prenses1prens ikizlerime sütüm yetmeyince hep mama ile devam ettik kabız olmaması için bende az az su veriyorum zararı da yok dediğiniz gibi
tugba4166 3prenses1prens mama kullanılıyorsa verilmesi gerekli olduğunu biliyordum, bir sıkıntı yaşamadıysanız bir sorun yoktur demekki🌸