Bebislerhakkinda 4 yaşındaki kızım korneasını çizdi anında acile gittik oradan bizi travma bölümüne alıp evden doktor çağırdılar doktor gelene kadar bir damla ve krem sürüp gözünü kapattılar. Doktor baktı, bir damla verdi 3 gün gözü kapalı kaldı. 1 hafta el değmedik, kaşımasına izin vermedik ve kendi kendine iyileşti. Böyle durumlarda anında müdahale çok önemli acilde zaten böyle şeylere bakıyor aklınızda olsun.