oznuro Aguline şurup kullanmıştım iyi gelmişti, uykuda yapmıştı. Emzirme çayı alıyordum aktardan. Onların içinde de rezene kimyon anason hepsi oldugundan iyi geliyordu. Muskat cevizi bile denedim. En son bütün damlaları cöpe attım baktım kızım daha cok rahat cıkarmaya başlıyor.