emilia Glsmnn Çok geçmiş olsun, bende buradan bir annemizin tavsiyesi üzerine soğanı ikiye bölüp ortasına karanfil koydum. Yattığı yatağın başına koydum, rahatlatmıştı. Sizde dileyin dilerseniz.
saithan Glsmnn odanızı nemlendirin hava nemlendirici biz yoksa kettle odada 5 dk şu kaynatın odayı nemlendrin gece rahat uyuyacktır soğanı ikiye bölüp basusna koyabilirisnz
siyahbeyazmom Glsmnn Ben uygulamadim ama baya uygulayan varmış. Yıkanmamış koyun yünü kullanıyorlar mis bir sakız varmış bu sakızı kavurup yıkanmamış koyun yününe buharını veriyorlar ve bebeğin uyku tulumu in içine koyuyorlar. Nasıl yapıldığını bilmiyorum bilen varsa lütfen yazsın yoruma ama çok faydasını gördükleriini söylüyorlar. Biraz araştırın isterseniz. Eski kocakarı yöntemiymis
laledevri35 Zeytinyağ ve sarımsak karışımı hazırlayın ayağına sürüp masaj yapıp öorap giydirip uyutun biz böyle atlattık 3aylıkken 3-4gün yaptım ve mucizevi şekilde iyi geldi biliyorsunuzdur vücüdün tüm damarkarı ayaktan ve baştan geçer deneyin isterseniz
fyz81 Glsmnn yazılanların hepsını yaptım bır haftadır bızde hastayız cok az oksurugu kaldı yınede bır bır iki haftayı buluyor gecmesı galıba
fyz81 Glsmnn ah keske ınsanın ıcı gıdyor hıc dısarı cıkmamamıza ragmen hasta olduk ınsallah bıdaha olmayız bebekler hasta olmasın 🥹
Essin1905 Bende sarimsak ve zeytinyagi ayaklarina surerek iki uc gunde gecirdim. Cok sukur ve burnunu gunde 4-5 defa temizledim oda buyuk etken.
Glsmnn saithan nemlendiricim yok maalesef , kekik yağı damlatıp ketıl ile nemlendiriyorum birde 2 yaşında oğlum var onada öyle yapardım hala yapıyorum