Selly Doğduğundan beri devam eden memede ağlama 2-3 dk emip bırakma döngüsü yaşayan var mı ? 4,5aylık gelişiminde kilosunda bi problem yok
ledaaanrr Selly cıdden çok zor bırsey 2-3 aylıkken yaşadık çözümüde şöyle bulduk battanıyede sallıyorduk dalınca emzırıyordum cıdden sabit ısteyen bir şey hemen düzelmiyor çünkü
sevin21 Selly ben de 4 buçuk aylığım bugün aç uydu uzandırıp süt vereceğimi anladığı halde kendini paralıyor mamayı da reddetti napcam bilmiyorum 1 aydır bu şekil
razuuuuuumm Aynı sorunlayimebasim dertte iki ay asisiyla 3 gün reddetti zorla alistirdim şimdi hafif bı hasta iki gündür kan kusturuyir bana günde birkez mama veriyordum normalde sutumun yetmediği zamanda ne yapmalıyım bilmiyorum
tazeanne5 sevin21 benim bebegimde aynı saatlerce aç kalıyor 7 saat aç durduğu oluyor hala istemiyor ben dayanamayıp zorla veriyorum 7 saatin sonunda. Hem meme hemde mama reddi yaşıyoruz bazen açlıktan ağlıyor ama asla emmek istemiyor 2.5 aylıkken başladı meme reddimiz 4 haftadır hem mama hemde meme reddi var malesef asla çözüm bulamıyoruz çok keyfi hareket ediyor