esobalim Kızlar emziriyorum doğumdan hemen 2 ay sonra adet oldum ama şuan 10 gün gecikti test yaptım negatif aranızda böyle sorun yaşayan var mı
25bby esobalim bende şimdi böyle bi post açmıştım sizinkine. Denk geldim aynı şekilde 2 aydır olmuyorum doktora gidicem
Ozdemirkubra04223 esobalim ben bebegim 4 aylik 40 ta oldum sonra bidaha oldum şimdi iki aydır olmuyordurm bugün gidip sipral taktrdm
isabella Evet ben 2 kere regl oldum bir buçuk aydır olmuyorum emziriyorum bende test yaptım bişey çıkmadı
Toprakkus Bende doğumdan 5 ay sonra olmuştum 3 gün lekelenme oldu ondan 15 gün sonra normal regli oldu şimdi 5 gün gecıktı karnım belim falan ağrıyor ama gelen giden yok çok korkuyorum test yapmaya🙈