yasolinko kızlar tam 6 aylık olduk ek gıdaya baslicaz cok heyecanlıyım önden baslayanlar var mı? neler yapıyosunuz? alıştırabildiniz mi bebişleri? ben ascianneden pirinç unu bebek irmiği falan aldım gelmesini bekliyorum 🥰🥰