Kızlar bebeğim iki aylık oldu , kilosu 4800 doğum kilosu 2940 , doktorumuz kilo alımının normal olduğunu mamaya gerek olmadığını söylüyor ama annem mama ver bu çocuk zayıf diyor :( tabiki doktorun dediği önemli ve anne sütünün yerini hiçbir şey tutmaz bunların bilincinde bir anneyim:) sizinde bebeklerinizin kilosunu merak ettim