momyboy başka bir odada besleyip ardından uyuyacağı odaya geçiyorum.
Yatır ağlayınca kucağa al sakinleştir sonra tekrar yatır yapıyorum 4 aylık. ben 3 gündür yapıyorum bunu ama çok zor bolca sabır gerekiyor. Çünkü aynı şeyi 30-40 dk boyunca yapınca dalıyor gündüz. Gece daha çabuk oluyor çünkü geceyi bu şekilde yapıyorum bir aydır. Destek olarak bazen emzik, çoğunlujla pış pış. Her zaman kendim ninni ve bol konuşmak sakin ses tonu