Ben hamile kalmadan önce her ay hacamat yaptırıyordum içiniz rahat olsun acıma yok sadece iyileşirken kaşınır o kadar hacamatın verdiği rahatlık hiçbirşeyde yok kesinlikle tavsiye ederim tabiki temiz ve güvenilir biryer olması önemli emzirirkende sıkıntı olmuyor diye biliyorum