Musmutlubiri benim oğlumla kızıma çok faydası oldu kreşin… Benim çocuklar da utangaçlık vardı… Bide konuşma da sıkıntı yaşıyorduk çocuk psikiyatrisine götürdüm kreşe ver hem utangaçlıkları gider hem de dilleri açılır dedi yolladım gerçekten de hem utangaçlıkları gitti hemde dilleri açıldı,.. şimdi 1 yaşında kızım var 3 yaşına geldiğinde inşaallah onu da yazdırcam kreşe çok faydası oluyor