Merhaba kızlar, 9,5 aylık bebeğim. 43 haftalık.
Geceleri çok sık uyanıyor. Uykuya dalmakta zorlanıyor. Elleriyle ayaklarıyla oynuyor oturuyor. Yatagından çıkmak istiyor. Ağlamıyor bazen öyle konusuyor bıdı bıdı. Bazen ağlıyor. Napacagımı şaşırdım. Normalde çk düzenliydi. Sadece acıkınca 2 kere falan uyanırdı geceleri. Şimdi sayamıyorum bile kaç defa kalktıgını.
7.sıçramaya girdik. Ataktan mıdır? Nedendir bilmiyorum.
Bir de 1 haftadır uykuya direniyor. Uykusu oldugu halde çığlık kıyamet. 10 dk direnip sonrasında pat diye uyuyor.
1 haftadır böyle değişik şeyler yaşıyoruz.
Normal mi sizce 😢 dönemsel midir?
Düşünmekten kafayı yicem.