Kızlar bir kaç kişide gördüm şimdi burda oğullarınız adı aslanmış çevrenizde tepki alıyormusunuz benim oğlumun adıda aslan 3 aylık oldu etrafımda hala işime laf edenler var çocuğumun isminden soğudum geçen biri geldi Aslan diye isim mi olur ilkkez duydum. Dedi çocuk 3 aylık olmuş yahu bugünde dayım o çocuğun ismini değiştirin iyi değil o isim diyor geçen biri ismini sordum aslan Ali dedim biz Ali diyelim diyor çok yoruldum ya ciddi ciddi değiştirmeyi filan düşünüyorum