humosunanne yumurta akı 1 yaş öncesinde pek önerilmez ama kızıma hazırladığım kahvaltılar şöyle genelde;
-Tereyağda yumurta sarısını kızartıyorum. 2 dilim salatalık, 1 zeytini 4e bölüyorum, peynir.
-Pankek yapıyorum. Peynir, zeytin, avokado, salatalık.
-Çorba yapıyorum. Çok fazla sulu içmediği için içine ekmek doğruyorum (tam buğday). Yanına zeytin, salatalık, peynir.
-Airfry’da ya da fırında meyve kurutup yoğurtla yediriyorum. Çok kurursa cips gibi kendi de yiyo gün içinde. Genelde kahvaltı öğünleri böyle bizde 🩷