Musmutlumu kızlar bebeğimin yanağı böyle sanki soğuk ısırığı gibi oldu bi an da evin sıcaklığı da yüksek değil ateşi yok
mybabyberatiko Musmutlumu benim oğlumda böyle oluyordu doktor atopik bi cildi var nemlendirici kullan sürekli demişti
hayatmavii16 Bizimde böyle suan oğlum gerçi bugün dışarı çıkardık falan ama onla alakası yok genelde bizim de böyle yani ateş de yok , uykudan kalktı ise yada çok bunaldıysa ona bağlıyorum ben
mybabyberatiko alyasivar Ben kendim mustelanın kremini almıştım temiz içerikli gayet güzel çok ilerleyen ve kortizonlu krem gerektiren bir durum söz konusu değilse baya iyi nemlendiriyor geçiriyor